دوره کامل ارز های دیجیتال رایگان

مزایای دوره ارز دیجیتال

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶ ق.ظ
  • پشتیبانی و به‌روز رسانی

با شرکت در دوره قادر خواهید بود تا ابد از آموزش‌های جدید و به‌روز خانه سرمایه استفاده کنید. همچنین پشتیبانی در طول دوره نیز برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

  • یک دوره‌ی جامع

علاوه بر معامله‌گری و سرمایه‌گذاری روش‌های بیشمار دیگری برای کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که شما همه‌ی روش‌ها را در این دوره آموزش می‌بینید.

  • آزمون‌های دوره‌ای

اساتید خانه سرمایه با برگزاری آزمون‌های دوره‌ای برای اطمینان از آمادگی شما و همچنین یادگیری بهتر در مسیر آموزش همراه شما هستند.

  • تنوع در محتوای آموزشی

علاوه بر ۵۰ ساعت آموزش‌های ویدئویی ضبط شده، کارگاه‌های آنلاین و جلسات پرسش و پاسخ برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

  • دسترسی نامحدود

پس از شرکت در دوره امکان استفاده از محتوای آموزشی برای شما بدون محدودیت فراهم خواهد بود.

  • سرفصل‌های تخصصی

با شرکت در این دوره علاوه بر بازار ارز دیجیتال، تحلیل تکنیکال و بنیادی که لازمه‌ی فعالیت در هر بازار مالی است را خواهید آموخت.

  • عضویت رایگان در کانال اخبار و تحلیل ارزهای دیجیتال

حق عضویت رایگان در کانالی با محتوای اخبار به‌روز و تحلیل‌ ارزهای دیجیتال پس از شرکت در دوره.

  • مشاهده‌ی روند پیشرفت و کسب مهارت

در طول دوره تمرین‌هایی برای افزایش مهارت شما در تحلیل‌ و معامله‌گری ارسال خواهد شد که با انجام تمرین‌ها شما و اساتید دوره روند پیشرفت را شاهد خواهید بود.

  • معامله در کنار سایرین

استفاده از تجربه‌ی اساتید خانه‌ سرمایه در معامله‌گری در جلسات پرسش و پاسخ و همچنین بررسی مسائل روز بازار ارزهای دیجیتال.

ارزهای دیجیتالی به شدت در حال گسترش هستند. حدود ۱۰ سال از ظهور آنها در دنیا می‌گذرد و در این مدت کوتاه به اندازه کافی جنجال و خبر آفریده‌اند. در سال ۲۰۱۸، ارزهای دیجیتالی، وضعیت چندان مطلوبی را پشت سر نگذاشتند و علیرغم پیش‌بینی‌ها، ارزش‌شان به اندازه‌ای تغییر نکرد که پیش‌بینی می‌شد.

اما در سال ۲۰۱۹، همه چیز با تغییرات مثبتی رو به رو شد. تغییراتی که تمام ذی‌نفعان در بازار ارزهای دیجیتال را به آینده درخشان آنها امیدوار کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۳۱
بیتا محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی